Levering schip

De levering van een teboekgesteld schip moet altijd via de notaris verlopen, zoals dat ook met een huis gebeurt. Een teboekgesteld schip wordt namelijk, zoals de naam al zegt, ingeschreven in het Kadaster. Dit is een taak die u aan de notaris moet overlaten. Maar er komt nog meer bij kijken, en deze specifieke werkzaamheden kunnen niet door alle notarissen worden gedaan omdat het hen simpelweg aan de juiste kennis ontbreekt. Deze kennis vindt u wel bij Stevens Idema Notarissen. Wij kunnen u van begin tot eind bijstaan bij uw levering schip. Wij zorgen ervoor dat alle administratie die hiervoor nodig is tijdig in orde is.

De levering schip zonder problemen of vertraging

De levering van uw schip moet natuurlijk vlot en vlekkeloos verlopen. Wellicht heeft u al afvaarten met het schip in de agenda staan en dan kunt u zich natuurlijk geen vertraging in de procedure permitteren. Daarom bent u bij ons kantoor aan het goede adres om ervoor te zorgen dat de levering vlot en probleemloos verloopt en de benodigde inschrijvingen tijdig worden geregeld. De inschrijving bij het Kadaster is noodzakelijk voor alle teboekgestelde schepen waarvoor de aan- en verkoop via de notaris verloopt.

Uw schip snel en correct geleverd

Wilt u de levering schip vlot en foutloos geregeld zien? Neem dan contact op met ons kantoor zodat wij u bij deze procedure van begin tot eind kunnen begeleiden. Wij zorgen ervoor dat alle benodigde formaliteiten in orde worden gemaakt zodat u vanaf de geplande datum van uw schip gebruik kunt maken. Bel ons vrijblijvend op telefoonnummer 050 – 3176444 of stuur een e-mail naar info@stevensidema.nl.

 

Stel een vraag